Aardbeving... - Reisverslag uit Ica, Peru van Maarten Duijne - WaarBenJij.nu Aardbeving... - Reisverslag uit Ica, Peru van Maarten Duijne - WaarBenJij.nu

Aardbeving...

Door: maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

29 Oktober 2011 | Peru, Ica

Aangezien het op rtlnieuws.nl en nu.nl stond, maar even een berichtje dat het goed met ons gaat....

Na een ochtendje sandboarden en crossen met een buggy in duinen van Ica, zaten Han en ik volledig uitgeput maar voldaan aan een heerlijke lunch....totdat....

kracht aardbeving was 6.3 of 6.9 daarover verschillen de meningen....

Tja, best vreemd als je zit te luchen en de grond begint echt behoorlijk te schudden. Daarnaast ook nog eens een paar flinke naschokken.

Enkel een paar gebouwen beschadigd en een 80 mensen gewond.. Maar de schrik zat er gistermiddag wel goed in.

Vanavond met de nachtbus (12 uur) naar Arequipa

Groeten,
Maarten

• 29 Oktober 2011 - 19:50

Mam:

gelukkig ,ik heb er niets van meegekregen,had een feestje,zalzo even kijken bij nieuws.goede reis naar arequipa.liefs mam

• 31 Oktober 2011 - 16:44

Stef:

Hey vrienden ver weg,
    Goed om te weten dat alles goed met jullie gaat! Dat was vast erg schrikken. Leuke foto's joh! Jullie genieten volgens mij echt volop. Word er wel jaloers van hoor :). Ik ben net een weekendje in Boedapest geweest met m'n zus, was erg gezellig en lekker om er weer even uit te zijn. En we gaan in januari hoogstwaarschijnlijk naar zuid-afrika, dus ook een lekker vooruitzicht. Geniet er lekker van! Mis jullie!

Dikke kus uit Amsterdam van ons

• 03 November 2011 - 08:47

Tessa:

Hey Maarten en Hanneke,

Heb net even jullie foto's zitten bekijken. Super gaaf! Wat zien jullie veel mooie en leuke dingen. Alleen die dode spin, jakkie!
    Die aardbeving klinkt wel eng, maar gelukkig gaat alles goed. Veel plezier verder!

Liefs Tessa ( Delphi)

• 04 November 2011 - 23:35

Roy:

Maarten en Hanneke. Appart maar toch erg leuk jullie weer eens te zien... hihi.
    Ik had je gebeld voor je verjaardag en tot mijn verbazing waren jullie al een tijdje weg. Da's niet best. Gefeliciteerd nog... Ik vind het erg leuk voor jullie dat jullie daar zijn en zal ook af en toe ff kijken hoe het met jullie gaat. Hier alles best en we moeten elkaar maar weer eens zien als jullie weer in het land zijn. Pas goed op elkaar en veel plezier!!!!

gr Roy Vrijdag

• 08 November 2011 - 09:56

Simone:

Dat soort dingen kennen wij eigenlijk helemaal niet. Fijn dat het goed met jullie gaat!