Eerste week - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maarten Duijne - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maarten Duijne - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: maartenhanneke

Blijf op de hoogte en volg Maarten

01 Oktober 2011 | Nederland, Schiphol

Ik merk dat een aantal mensen op een berichtje wachten....Ff kort door de bocht dan!

tot nu toe is het prima! Giatemala is echt een heel mooi land. We hebben in vijf dagen veel gedaan. Begonnen in Antigua, erg veel regen waardoor een vulkaan beklimmen niet veel zin had. ...daarna na Lago de Atitlan, erg mooi gebied.

Lago de Atitlan is erg relaxed, In San Pedro Laguna heeft iedereen de chillmodus aangezet. Kortom, een meer waar ik me thuisvoel....

De Mayacultuur is daar nog steeds erg aanwezig. De kleding van de vrouwen blijft een ware attractie om naar te kijken. We hebben een ceremonie mogen bekijken. uiteraard tegen een paar Quetzals...

We zitten nu in Quetzaltenango (2e stad van Guatemala), morgen richting Coban en Champey en daarna naar Tikal en daar naar Copan. Daar ontmoeten we mijn neef Bas.

Kortom, het gaat prima! We vermaken ons opperbest.

Tot snel!

H&M

• 01 Oktober 2011 - 18:50

Ben En Erna:

jullie hebben dus in een korte tijd al heel veel gezien!
    Waarschijnlijk een complete cultuurshock, vooral voor Hanneke.
    Jij bent er al eens eerder geweest had ik begrepen.
    Geniet ervan en laat af en toe even wat van je horen...

• 02 Oktober 2011 - 14:16

Wiets:

Vergeet niet te stoppen (voor een mooie hike) in Nebaj, dat is pas een ware attractie qua kledendracht en autentieke levenstijl!!
    Geniet van dit prachtige land!!!

• 03 Oktober 2011 - 12:45

Bart:

Klinkt goed! Doe Bas de groeten. Hier weinig nieuws. Gisteren 2 oktober, 26 graden en zon. Je kent het wel, die herfstdagen....

• 03 Oktober 2011 - 21:05

Stef:

He lieve Han,

Inderdaad kort door de bocht, maar jullie hebben daar wel betere dingen te doen dan in een internetcafe zitten :)! Goed om te weten dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie lekker genieten! We hebben hier een topweekend achter de rug - 2 dagen lekker in het Oosterpark gebraaid, we hebben jullie zeker gemist, haha! Het was lekker 23/24 graden, dus helemaal niet verkeerd voor het eerst weekend van oktober!
    Veel plezier daar, dikke kus van ons!

• 04 Oktober 2011 - 15:32

Patricia:

Hey Han en Maart,

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. Mooi gezicht he, om een zo'n andere cultuur te zien, zo klein, zo tevreden...heel wat anders dan hier het westerse.
    Met ons gaat het ook goed, we zijn allebei al afgevallen. Dieet gaat prima, beter dan verwacht. Maar ik kijk altijd weer uit naar het avondeten, dat mag ik nog wel gewoon.
    Nou lieve, mensen, geniet ervan,en we zien wel weer een keer een berichtje voorbij komen.

Dikke kus van mij en Erik

• 05 Oktober 2011 - 20:49

Miranda:

Hoi Maarten en Hanneke,

goed om te horen dat jullie je zo lekker vermaken.
    Hoop dat het weer het bij jullie beter is dan in Nederland nu. Je merkt echt dat het oktober is nu. Alhoewel we afgelopen week met 26 graden wel een prima nazomer hebben gehad, dus we mogen niet klagen.
    Leuk om jullie op deze manier te volgen.

Geniet en ik kijk uit naar jullie volgende reisverslagen.

• 06 Oktober 2011 - 08:56

Jojanneke:

Kort door de bocht, ach, daar hou ik wel van. Maar blunders, genante momenten en hilarische spraakverwarringen mogen we gewoon vernopemd worden hoor:)

enjoy en tot het volgende ieniemieniereisverslagje;)

• 13 November 2011 - 13:10

Miranda:

Wat een ontzettend mooie foto's! Wat gaat de tijd snel en wat hebben jullie al veel meegemaakt.
    Smaakt de local food jullie? Wat wordt er zoal geserveerd op zo'n tocht? Ook vreemde dingen waarvan je nooit zou denken dat je ze zou eten?

Ben benieuwd. Misschien in het volgende verslag.

Jullie vervelen je in ieder geval niet!

Groetjes!

ps: het begint hier steeds kouder te worden.